Instagram, Hälsa och träning, Sovrum

⭐️BEST IN SHAPE 💪🏼 Nu kör vi👊🏼😅

Hej!

Första dagen med ett ganska tufft kostschema! ✊🏼 I all fall om jag ska jämföra med hur jag brukar äta🙈😂
Frukosten bestod av havregryn, kvarg och bär! Jätte gott och väldigt mättande😋
Första mellanmålet var sen 2 ägg och lite cashew nötter. Älskar ägg! Så det var ju inga större problem, förutom att jag brukar äta ett. Två var riktigt mättande😌

Dagens cardio (konditionsträning 6 av 7 dar) är kvar, så jag ska ställa mig på löpbandet sen eller kanske det blir på crosstrainern💪🏼😀

Det svåraste är nog att jag inte får äta nån sås till maten. Det blir så torrt med bara pasta och kyckling och grönt till 😆
Men jag funderar på att lösa det genom att ta lite av kvargen som ska ätas till frukost och mellanmålet...och krydda den lite🤔🙃

Om jag ska klara dessa 12 veckor, så måste jag planera och vara förberedd för dagarna som kommer. Så jag stekte kyckling och nötfärs idag och vägde nötter i små burkar ska nog koka ris också och se över grönsakerna så det finns. Den mängd jag ska äta till maten är MYCKET mer än jag är van vid🙈😂

Jag könner mig riktigt motiverad, så nu ska jag gå ”all in”👊🏼 Inte fuska!

Lördagar få jag äta vad jag vill så det är ju en riktigt bra morot🥕😍🙏🏼

Ha en fin kväll⭐️

Kram

Malin


P.S mer info om Best In Shape hittar du här .


Gillar

Kommentarer