Hälsa och träning, Instagram, Sovrum

⭐️BEST IN SHAPE Nu kör vi

Hej!

Första dagen med ett ganska tufft kostschema! ✊ I all fall om jag ska jämföra med hur jag brukar äta
Frukosten bestod av havregryn, kvarg och bär! Jätte gott och väldigt mättande
Första mellanmålet var sen 2 ägg och lite cashew nötter. Älskar ägg! Så det var ju inga större problem, förutom att jag brukar äta ett. Två var riktigt mättande

Dagens cardio (konditionsträning 6 av 7 dar) är kvar, så jag ska ställa mig på löpbandet sen eller kanske det blir på crosstrainern

Det svåraste är nog att jag inte får äta nån sås till maten. Det blir så torrt med bara pasta och kyckling och grönt till
Men jag funderar på att lösa det genom att ta lite av kvargen som ska ätas till frukost och mellanmålet...och krydda den lite

Om jag ska klara dessa 12 veckor, så måste jag planera och vara förberedd för dagarna som kommer. Så jag stekte kyckling och nötfärs idag och vägde nötter i små burkar ska nog koka ris också och se över grönsakerna så det finns. Den mängd jag ska äta till maten är MYCKET mer än jag är van vid

Jag könner mig riktigt motiverad, så nu ska jag gå ”all in” Inte fuska!

Lördagar få jag äta vad jag vill så det är ju en riktigt bra morot

Ha en fin kväll⭐️

Kram

Malin


P.S mer info om Best In Shape hittar du här .


Gillar

Kommentarer